V ponedeljek, 17. 10. 2011, smo imeli okroglo mizo ZAKAJ (ne)BEREM?
Sodelovali so učenci - predstavniki šolske skupnosti in učiteljice, ki sodelujejo pri bralni znački za zaposlene na naši šoli. Najprej sem vsem predstavila poslanico, ki jo je za Teden otroka napisal Slavko Pregl.
Nato smo si ogledali rezultate lanskoletne raziskave o bralni pismenosti in se o njih pogovorili.
Potem pa smo se zamislili glede svojih bralnih navad, o motivaciji za branje in o sami problematiki branja danes. Učenci so ugotovili, da si ne vzamejo dovolj časa za branje knjig. Preveč časa preživijo za računalniki, kjer sicer tudi berejo. Vsi pa so se strinjali, da branje preko zaslona NI enako branju tiskanih knjig. Izpostavili so tudi dejstvo, da nekateri pri branju niso dovolj vztrajni, da prehitro odnehajo (še predenj zgodba postane res zanimiva oz. še preden svoje branje res dobro izurijo). Povedali so, da so jim v motivacijo tudi knjižne nagrade za opravljeno Cankarjevo bralno značko. Za obvezno domače branje pa si želijo novejših, aktualnejših knjig. Do naslednjega srečanja bodo napisali sezname naslovov mladinske literature, ki jih predlagajo za posodobitev ODB.
Potem pa smo se zamislili glede svojih bralnih navad, o motivaciji za branje in o sami problematiki branja danes. Učenci so ugotovili, da si ne vzamejo dovolj časa za branje knjig. Preveč časa preživijo za računalniki, kjer sicer tudi berejo. Vsi pa so se strinjali, da branje preko zaslona NI enako branju tiskanih knjig. Izpostavili so tudi dejstvo, da nekateri pri branju niso dovolj vztrajni, da prehitro odnehajo (še predenj zgodba postane res zanimiva oz. še preden svoje branje res dobro izurijo). Povedali so, da so jim v motivacijo tudi knjižne nagrade za opravljeno Cankarjevo bralno značko. Za obvezno domače branje pa si želijo novejših, aktualnejših knjig. Do naslednjega srečanja bodo napisali sezname naslovov mladinske literature, ki jih predlagajo za posodobitev ODB.
Prisotne učiteljice smo predstavile svoje bralne navade in poglede na branje. Učencem je bilo zanimivo predvsem to, da pri učiteljski bralni znački ne sodelujemo samo učiteljice slovenščine, ampak tudi tiste, ki poučujejo matematiko, fiziko, razredni pouk ...
Ni komentarjev:
Objavite komentar